Жінкам із почуттям гумору важче досягти кар’єрних успіхів – дослідження

кар'єра

Американські вчені провели цікавий експеримент і виявили, що гендерні стереотипи є навіть у сприйнятті жартів. Чоловічий гумор на роботі сприймають позитивно, у той час як жіночий вважають недоречним та несерйозним.

В експерименті взяли участь дві групи добровольців: в одній було 96 осіб, в іншій –  216. Учасники першої групи прочитали вигадане резюме менеджера на ім’я Сем, а потім подивилися відеопрезентацію, де Сем жартував. Спочатку це був ролик із Семом-чоловіком, а потім — аналогічний ролик із Семом-жінкою.

Учасникам другої групи показали 4 відеопрезентації: під час двох роликів менеджери — жінка і чоловік — по черзі просто розповідали про роботу, а під час двох інших – використовували жарти.

Виявилось, що більшості глядачів сподобався Сем-чоловік, який жартував, адже чоловічий гумор, на їхню думку, підвищує привабливість і рейтинг компанії. З жінкою все навпаки: її жарти глядачі визвали зайвими і віддали перевагу Сем, яка не жартувала.

«Більшість учасників оцінили жіночий гумор як руйнівний для бізнесу, а чоловічий – як його невинну родзинку», – пишуть дослідники.

Вчені дійшли до висновку, що справа у гендерних стереотипах. Жіночий гумор сприймають негативно, оскільки бачать у ньому несерйозне ставлення до своїх обов’язків.

Джерело: Knife


Жінки, які працюють понад 55 годин на тиждень, більш схильні до депресій

Читайте также:  Україна стала лідером Східної Європи за кількістю компаній у сфері AI

Ещё 4 интересные статьи

батьки

Верховна Рада планує надати можливість чоловікам брати відпустку для догляду за дитиною

Девід Лінч запустив онлайн-курс про креативність та кіно

будильник

Експерти попросили Apple прибрати повтор будильника з iPhone

Мін’юст виклав звіт про стан юридичної освіти в Україні. Спойлер: юристів надто багато