Все статьи по теме: навыки



3

Скільки я коштую? Як визначитись із бажаною зарплатою перед співбесідою

Шукаєте роботу? Поради кар’єрного консультанта допоможуть вам визначити бажаний рівень зарплати та грамотно озвучити його на співбесіді.

коммуникации
3

Почему серьезная коммуникация больше не работает? Инсайты Александра Сударкина

Инсайты о новом тренде – необычной коммуникации. Полезно для специалистов в области рекламы, маркетинга, PR и всех, кто хочет быть в курсе новостей рынка.

3

Вы не такой хороший мультитаскер, как вам кажется

Что происходит с мозгом, когда мы делаем одновременно несколько дел? Рассказываем, чем опасна многозадачность

робота у WhatsApp
3

Як українка стала програмісткою WhatsApp

Саша Штурма живе у США та працює програмісткою у всесвітньо відомій компанії. Ми попросили її розказати, як виглядає робота у WhatsApp.

як змусити гроші працювати
3

Як навчитися відкладати та змусити гроші працювати на вас?

Фінансовий консультант Любомир Остапів поділився з нами порадами, як зробити перші кроки до заощаджень і змусити ваші гроші працювати.

резілієнс
4

Хочете стати більш стійким до стресових ситуацій? Розвивайте резілієнс!

Стреси, овертайми, велике навантаження, погана комунікація… Щоб стати більш стійким до кризових ситуацій, слід розвивати резілієнс.

5

Откуда берется эйджизм и как его побороть?

Возрастная дискриминация при приеме на работу встречается достаточно часто. Как убедить работодателей, что и после 45 лет человек способен успешно работать?

Что такое кайдзен
4

Что такое кайдзен и как применять его в работе?

Кайдзен – это японская система менеджмента. Она позволяет минимизировать потери и сделать работу максимально эффективной. Рассказываем, как внедрить кайдзен в работу.

Как составить сопроводительное письмо
2

Как написать сопроводительное письмо?

Собрались отправлять резюме на вакансию? Чтобы повысить свои шансы попасть на собеседование, не забудьте написать сопроводительное письмо!

Як нарешті перестати відкладати справи на потім?
5

Як нарешті перестати відкладати справи на потім?

Ми стільки всього читали, слухали, дивилися, що, здається, знаємо все. Але чи робимо? Адже знати і не робити = не знати.