У Китаї з’явився копірайтер-робот

У Китаї штучний інтелект замінив копірайтерів

Китайська корпорація Alibaba розробила штучний інтелект, здатний видавати до 20,000 рядків тексту за секунду.

Розробкою машини з копірайтингу займалася дочірня компанія Alibaba – маркетингова платформа Alimama, яка регулярно впроваджує інноваційні рішення для покращення роботи всієї корпорації. Представники компанії вважають, що штучний інтелект суттєво вплине на роботу копірайтерів. Але копірайтерам переживати за свою роботу не варто – робот не замінить авторів-людей (поки що). Він лише допоможе їм працювати оперативніше й ефективніше.

Як працює штучний інтелект

Робот глибоко аналізує існуючі тексти комерційні платформи компанії – Tmall та Taobao, – щоб створювати тексти, максимально подібні до написаних людиною. Тепер копірайтерам достатньо надати посилання на продукт, а потім вибрати найбільш підходящий варіант опису серед тих, які згенерує штучний інтелект.

Таким чином, передбачається, що ефективність роботи копірайтерів значно підвищиться, адже тепер замість того, щоб писати тексти з нуля, їм доведеться лише обирати із варіантів, запропонованих штучним інтелектом.

У тому, що тексти будуть максимально «людяними», можна не сумніватися – робот пройшов тест Тюрінга, а дуже небагато машин успішно його проходили. Тест перевіряє здатність штучного інтелекту імітувати поведінку і мовлення людини.

А нещодавно ми писали про роботів, які замінили у Швейцарії 7 співробітників банку.


Читайте також:
«Червона книга професій: що робити, якщо вашій посаді загрожують роботи».  


Джерело:
South China Morning Post 

Читайте также:  Половина мілленіалів впевнені, що розбагатіють. Експерти у цьому сумніваються

Ещё 4 интересные статьи

Вакансії в Києві

Топ-10 найпопулярніших вакансій тижня у Києві

штучний інтелект пише музику

Мільярдер вважає, що за 10 років ніхто не слухатиме музику, створену людьми

Спеціальний сайт вчить дизайнерів відповідати на критику

Як він — український айтішник? Інфографіка від DOU

Який він — український айтішник? Інфографіка від DOU