Як потрапити у міжнародну компанію та працювати в культурі тотальної відкритості? Інтерв’ю з Мартою Кондрин

Робота у Mindvalley: як працювати в культурі тотальної відкритості? Інтерв'ю з Мартою Кондрин

Марта Кондрин — Head of People у Mindvalley. Зараз працює в офісі у Малайзії з командою із 49 національностей. Як Марта потрапила у компанію та як насправді працює культура тотальної відкритості?  

Марта, чим займається Mindvalley?

Мета Mindvalley — змінити світ через освіту. Ми віримо у просування людства вперед завдяки найкращим вченням про добробут, відносини, розум, фітнес, культуру, здоров’я. Та пропонуємо найкращі навчальні технології та освітнє середовищє. Компанія Mindvalley також відома у всьому світі своєю унікальною корпоративною культурою. В офісі у Куала-Лумпурі працює глобальна команда із 250 людей 49 національностей.

Як організована ваша робота?

Я працюю з різними командами та керівниками (зокрема і з віддаленими). Допомагаю їм покращити роботу та внести інновації в управління. Крім того, багато працюю зі своєю безпосередньою командою — People and Culture. Тут я скоріше наставник, ніж керівник. Я багато читаю, подорожую між Малайзією та Україною, а також проводжу час зі своєю сім’єю.

Як ви потрапили у Mindvalley? Які етапи відбору проходили?

У студентські роки я була учасницею міжнародної студентської організації AIESEC. Компанія відома у цих колах, а також виступає глобальним партнером організації, тут працює багато її випускників. Ряд моїх друзів, котрі вже працювали тут, мене «заразили». Так я і потрапила у Малайзію.

Для етапів відбору потрібно було записати відео про себе та свою місію тривалістю до 3 хвилин та пройти 3 інтерв’ю.

Інтерв’ю у нас націлені на розуміння того, як людина підійде на конкретну роль, впишеться у команду і в компанію.

Ми називаємо останній етап culture fit (детальніше на careers.mindvalley.com)Останнє інтерв’ю завжди проводить наш СЕО, і воно визначає, чи будете ви тут працювати. Ви можете підійти для ролі, але якщо не підійдете для культури, тоді вас не оберуть. 

Як проходив період адаптації?

Якщо говорити про Малайзію, то адаптація не була легкою. Життя в азійському мегаполісі, далеко від родини, все нове і незвідане…

А всередині компанії, навпаки, було дуже легко і просто. Ми маємо багато інструментів, що допомагають працівникам влитись в колектив. Головна мета адаптації — set the team member on success in every step of the way.

Які відкриття зробили, що здивувало?

Mindvalley дуже різноманітна компанія — потрібно швидко навчитись спілкуватись з різними культурами.

Важливо приймати багато різних думок і позицій, вміти зрозуміти і знайти спільне рішення.

Моя роль — допомагати різним командам і людям знайти спільне бачення. Тому доводиться дивитись на багато речей більш далекоглядно. Це було одним з моїх відкриттів про компанію.

Окрім того, тут культура тотальної відкритості та довіри. Людину сприймають як цілісну особистість, яка може приносити всю себе, своє серце на роботу і бути собою. Це є дуже важливою складовою культури.


Де потрібно вчитися, щоб працювати тут?

Потрібно просто любити вчитись в цілому, працювати, прагнути більшого. Не можу назвати якийсь конкретний навчальний заклад. Важливим є саме підхід — відкритий розум, комунікація, доброта.

Що порадите тим, хто хоче потрапити сюди на роботу?

Вдосконалюйте свою англійську, працюйте над собою та своїм талантом, розумійте свою власну місію та для чого вам потрібно працювати в цій (чи будь-якій іншій компанії).

Цілі і місія — як прояснити для себе ці важливі речі?

Постійно ставити собі ці питання, копатись всередині себе, а також звертатися за зворотним зв’язком до друзів чи сім’ї, щоб зрозуміти, що важливо для вас. Ще мені допомагає постановка цілей на декілька років і на один рік вперед та їх регулярний перегляд.

А чому так важлива відвертість на роботі?

Я б сказала, не так відвертість, як щирість. Як каже директор Лондонської школи економіки Мінош Шафік, у минулому робота означала мускули, сьогодні робота — це ваш мозок, а майбутнє — за вашим серцем.

На жаль, сьогодні мало лідерських тренінгів зачіпають такі поняття, як самотність, співчуття, співпереживання.

Я не є експертом у цих питаннях, я лише намагаюсь розпочати цю розмову на робочому місці і подивитись, куди вона мене приведе.

В одному я впевнена точно: потрібно старатись бути собою на роботі, не вдягати якусь маску і не намагатись, щоб все виглядало ідеально або надто правильно.

Що можете порадити своїм колегам?

Своїм колегам я б хотіла порадити не здаватись та не опускати рук, коли хочете щось змінити на краще у ваших організаціях. Це круто, коли людяність, відносини та емпатія стоять у центрі всіх процесів.


Как построить международную карьеру, попасть на работу в Booking.com и переехать в Амстердам

 

Читайте также:  Работа с ребенком на руках: 6 историй о том, как совмещать карьеру и материнство

Ещё 4 интересные статьи

Хто такий експерт зі зміни поведінки?

Хто такий експерт зі зміни поведінки і як він покращує життя людей?

Момент под названием «хватит»: как я перестала гнаться за мечтой, которая никак не сбывалась

Почему я решила уволиться с отличного места спустя неделю?

Как стать сценаристом: история и советы Евгении Савиченко

Как я бросила карьеру руководителя и стала сценаристом