Champions for Change запустили рекламну кампанію проти гендерної нерівності на роботі

Champions for Change – новозеландська спільнота із 53 впливових гендиректорів — разом із Saatchi & Saatchi New Zealand та продакшном Eight запустили рекламну кампанію проти гендерних стереотипів та нерівності на робочому місці.

У рамках кампанії було створено іронічні ролики, радіорекламу і рекламні принти, що закликають задуматись про питання гендерної нерівності на роботі.

Серія відео під загальним гаслом «Це не так складно» звертає увагу на популярні гендерні упередження, властиві багатьом людям. 

За словами Елісона Ендрю, виконавчого директора Transpower та учасника Champions for Change: «Подолання неусвідомленої дискримінації має вирішальне значення для створення різноманітних, інклюзивних і високопродуктивних робочих місць. Як бізнес, ми хочемо навмисно спонукати людей висловлюватися і брати участь у процесі, тому важливо говорити про подолання неусвідомлених упереджень у нашій повсякденній роботі».

Джерело:
MMR

Читайте также:  У Google обмежили вживання алкоголю працівниками

Ещё 4 интересные статьи

дівчата рідше за хлопців вважають себе розумними

Дослідження: дівчата рідше за хлопців вважають себе розумними

нським компаніям обходиться відволікання співробітників на інтернет і перекури

Скільки компанії втрачають через перерви та відволікання співробітників

Вакансії в Києві

Топ-10 найпопулярніших вакансій тижня у Києві

штучний інтелект пише музику

Мільярдер вважає, що за 10 років ніхто не слухатиме музику, створену людьми