На що я дивлюсь і НЕ дивлюсь у резюме? Колонка Анни Мазур

На що я дивлюсь і НЕ дивлюсь у резюме? Колонка Анни Мазур

Який досвід і навички дійсно важливі для бізнесу, а на що ніхто так і не зверне увагу? Своїм підходом до аналізу резюме кандидатів ділиться СЕО Happy Monday із 10-річним досвідом у сфері роботи з талантами — Анна Мазур.

Багато хто вважає, що саме резюме — перша точка контакту компанії та кандидата. Але я у першу чергу дивлюсь не на це. Мені важливо оцінити рівень професійної етики і те, як кандидат вибудовує зі мною комунікацію. Тому для мене перша точка контакту — лист, який прилетів на пошту. 

При виборі кандидатів я розглядаю нашу взаємодію як приклад того, як людина буде вибудовувати комунікацію з людьми далі. Тому для мене важливі: 

  • тема листа, 
  • текст супровідного листа, його тон та чіткість викладу думок (те, що він 100% має бути, навіть не обговорюється);
  • оформлення та назва файлу з резюме. 

Я цілком можу запросити на зустріч людину з недостатнім досвідом, зате яка приділила увагу всім цим пунктам. Але я точно не запрошу кандидата з релевантним досвідом, який надіслав пустий лист із файлом «Резюме_1».


На що я дивлюся у резюме


На структуру й оформлення

Якість цього документа говорить про те, якої якості документи співробітник буде відправляти клієнтам та команді в майбутньому. Тому тут мені, знову ж таки, важливі лаконічність, чіткість, структурованість та акуратність. Якщо кандидат дозволяє собі відправити кривий документ із помилками — це не наша людина.

Моя вам порада — не заходьте надто далеко у креатив та яскраві шаблони (якщо тільки ви не подаєтесь у креативну агенцію, хоча й там це необов’язково). Чітке, зрозуміло структуроване, з підзаголовками резюме в один шрифт та колір, де лаконічно відображена вся необхідна інформація — найкраще рішення у 99% випадків. 


На досвід і досягнення 

У змісті мені важливо побачити досвід роботи, стажування, додаткові проекти тощо. У себе у компанії я хочу бачити залучену у свою справу людину, якій важливо розвиватися та досягати результатів. 

У студента і молодого спеціаліста мені важливо побачити, що він робив (і чи робив взагалі) паралельно з навчанням (стажування, студентські проекти, робота у волонтерських чи громадських організаціях). Якщо кандидат — спеціаліст із досвідом, я звертаю увагу, чи відобразив він результат своєї попередньої роботи у фактах, цифрах і конкретних досягненнях. 

Я також звертаю увагу на додаткову освіту, знання мов, цікаві хобі, спортивні досягнення. У таких пунктах можна побачити багато додаткової, цінної для мене інформації. 


На що я НЕ дивлюся в резюме


На освіту.
Профільна освіта може бути плюсом, але в цілому для мене неважливо, на кого людина вчилася. Головне — чого вона хоче досягти. 


На конкретні назви компаній і брендів. Знаю, що для когось це важливо, але не для мене. Я знаю багато компаній на ринку зсередини і добре розумію, що яскравий бренд не завжди свідчить про професіоналізм команди і навпаки. Тому конкретні місця роботи для мене менш важливі.  


На блок «Особисті якості» і подібне. Зазвичай це набір кліше без конкретики, який тільки займає місце у резюме і, на мій погляд, взагалі не потрібен. Сюди ж — подробиці на кшталт наявності водійських прав або чоловіка / дітей / сестер. Звісно, для позиції водія варто написати про права, а для вихователя у дитсадку можуть бути перевагою діти, але там, де ці речі неважливі, не варто про них згадувати. 


Якщо хочете, щоб робота була улюбленою

Я раджу дуже прицільно й свідомо обрати компанії, команди й продукти, які вам до душі і з якими ви хочете працювати, а потім методично й ретельно адаптувати під них ваш лист і резюме. 

Тому що не існує універсальних відповідей — потрібно фото чи ні, потрібен диплом чи ні. Комусь мої поради взагалі не підійдуть і лише завадять отримати бажану роботу, бо для іншої компанії може бути важливим зовсім інше. Але якщо ви збираєтесь подаватися на будь-яку вакансію у Нappy Мonday зараз чи у майбутньому — дуже сподіваюся, що ви знайдете цю статтю 🙂


До речі, зараз ми якраз шукаємо Business Development Manager і
Marketing Manager, тож податися у Happy Monday дійсно можна. Тільки не забудьте написати супровідний лист і структурувати резюме 😉


Вас також зацікавить

На что я СМОТРЮ и НЕ СМОТРЮ в резюме? Колонка Катерины Вольской

На что я СМОТРЮ и НЕ СМОТРЮ в резюме? Колонка Валерии Ионан

Как правильно составить резюме: пошаговая инструкция

Ещё 4 интересные статьи

Як усвідомити свої сильні сторони та використовувати їх у роботі?

Як усвідомити свої сильні сторони та використовувати їх у роботі?

Як розповідати на співбесіді про свої слабкі сторони?

Як розповідати на співбесіді про свої слабкі сторони?

8 безкоштовних ресурсів для вивчення бізнес-англійської

8 безкоштовних ресурсів для вивчення бізнес-англійської

Конспект книги "Нові правила ділового листування"

Перш за все — повага й турбота. Конспект книги «Нові правила ділового листування»