Стартап у Сан-Франциско відправив двох своїх співробітників на Burning Man — навчатись

Burning Man — це неймовірний фестиваль самовираження, сучасного мистецтва й свободи, тобто щось максимально протилежне до роботи з 9 до 18. Втім, для Ліор Гівол та Сета Айзенберга це було трохи схоже на роботу, бо за їхнє перебування на фестивалі заплатила компанія, де вони працюють.  

Шейн Меткалф, співзасновник сан-франциської компанії 15Five, яка займається розробкою програмного забезпечення для управління ефективністю, відправив двох своїх працівників на фестиваль Burning Man, щоб ті повчилися креативності, повідомляє Business Insider.


Що таке Burning Man

Burning Man — це щорічний фестиваль, який проходить у пустелі Блек-Рок у США. Дати визначення цій події непросто, але організатори детермінують Burning Man як експеримент зі створення спільноти радикального самовираження. Самовираження — це ключове поняття фестивалю. Протягом тижня у пустелі виставляються дивовижні витвори сучасного мистецтва, учасники одягають найнеймовірніші костюми, артисти різних жанрів дають яскраві виступи, а наприкінці фестивалю спалюють величезну людську фігуру з дерева. 


Навіщо компанії платити за квитки на фестиваль самовираження?

Виявляється, для 15Five такий хід — не одноразова акція: у компанії діє спеціальна програма, і квитки на фестиваль оплачуються будь-кому зі співробітників, хто ще жодного разу не був на Burning Man. Цього року кожен квиток обійшовся компанії приблизно у 450$. 

Шейн Меткалф визнає, що свого часу фестиваль змінив його життя —  саме тому він хоче допомогти своїм колегами отримати подібний досвід: «Наша робота — будувати високоефективні команди, які досягають успіху. І я думаю, немає кращого досвіду, яким би я міг поділитися зі своїми співробітниками, ніж квиток на Burning Man».

При цьому Меткалф не розглядає похід на фестиваль як своєрідний тимбілдинг, навпаки — він сподівається що подія матиме індивідуальним вплив на кожного учасника і вони повернуться на роботу більш зосередженими та мотивованими: «Нам потрібні люди, здатні мислити креативно, щоб вирішувати реальні проблеми. Я переконаний, що візит на Burning Man однозначно підвищує креативність».    

Джерело: Business Insider

Ещё 4 интересные статьи

EdEra запускає безкоштовний онлайн-курс з медіаграмотності

Щеплення проти дезінформації: EdEra запускає безкоштовний онлайн-курс з медіаграмотності

Боротися з недоліками оупенспейсів допомагає віртуальна реальність

The Washington Post набирає стажерів з усього світу

The Washington Post набирає стажерів з усього світу

Фінляндська креативна агенція Mirum створила парфюм із поту співробітників

Фінська креативна агенція створила парфуми з поту співробітників