Фінська креативна агенція створила парфуми з поту співробітників

Фінляндська креативна агенція Mirum створила парфюм із поту співробітників

Креатори з агенції Mirum Helsinki випустили аромат Creative Essence, створений на основі дуже незвичайних інгредієнтів, повідомляє MMR. Нарешті можна дізнатися, чим пахне креативність!

Власний аромат в агентстві вирішили створити у рамках рекрутингової кампанії — щоб привабити нових працівників. Кожен, хто заповнить анкету на сайті і зацікавить креативників настільки, що його запросять на співбесіду, отримає флакон ексклюзивних парфумів.

Новий аромат дозволить потенційним працівникам у прямому сенсі відчути дух компанії — адже складається не лише із традиційних для парфумів інгредієнтів, а й з поту співробітників Mirum Helsinki! Кожен працівник агенції пожертвував краплю свого креативного поту, щоб привабити свіжу кров. 

У Mirum Helsinki переконують — креативність пахне сумішшю фінського щастя, рівності, свободи, 5-тижневої щорічної відпустки, потягу до творчості, вічної цікавості і тепла 138 працівників, здатних підтримати будь-яку, навіть найбожевільнішу ідею — як-от пожертвувати свій пот для парфумів 🙂 На думку компанії, аромат Creative Essence — найкращий доказ того, як в агенції розвивають справжніх креативників. 

Ещё 4 интересные статьи

EdEra запускає безкоштовний онлайн-курс з медіаграмотності

Щеплення проти дезінформації: EdEra запускає безкоштовний онлайн-курс з медіаграмотності

Стартап у Сан-Франциско відправив двох своїх співробітників на Burning Man — навчатись

Боротися з недоліками оупенспейсів допомагає віртуальна реальність

The Washington Post набирає стажерів з усього світу

The Washington Post набирає стажерів з усього світу