Чому працівники одного з найбільших стартапів Кремнієвої Долини не мають посад

стартап

Засновник Gusto Джош Рівз розповів, чому назви посад гальмують розвиток компанії та позбавляють робітників сенсу працювати.

Для довготривалого розвитку бізнесу необхідно перестати акцентувати увагу на посадах працівників. Так вважає Джош Рівз, засновник стартапу Gusto, де майже 800 співробітників працюють без посад. На його думку, чітке визначення посади має лише дві функції.

По-перше, посада пояснує чиюсь роль у компанії.

«Але навіть якщо назва має на меті визначити обов’язки працівника, це все одно часто створює плутанину, оскільки люди не знають, що усі ці прикметники у назві їхньої посади означають насправді», – говорить Рівз.

Замість того, щоб акцентувати увагу на власній ролі, співробітники Gusto концентруються на належності до певної команди. Працівник тут може бути членом команди комунікацій, а не «заступником керівника з комунікацій».

По-друге, працівники повинні бачити сенс і кар’єрні перспективи у роботі.

«Але назва посади – погана ідея для цього, – каже Рівз, – насправді важливішою є наявність чітких ієрархічних рівнів, ефективних індивідуальних бесід з керівництвом та прозорості у відносинах».

Замість того, щоб прагнути нової посади, співробітники Gusto разом з керівниками працюють над плануванням власної кар’єри. Замість зовнішньої етикетки типу «молодший» або «старший», працівники чітко усвідомлюють, на якому рівні знаходяться у межах відділу і які навички їм ще потрібно набути для кар’єрного росту.

Зрештою, назви посад не повинні роздувати его працівника або, навпаки, принижувати його роль у компанії. Членів команди необхідно об’єднувати навколо спільної місії, а не заохочувати персональні амбіції окремих співробітників. «Компанія, яка нараховує 15 осіб, навряд чи потребує посади замкерівника», – зауважив Рівз.

Джерело: Quartz


Сам собі HR. Як посилити власну мотивацію?

Ещё 4 интересные статьи

EdEra запускає безкоштовний онлайн-курс з медіаграмотності

Щеплення проти дезінформації: EdEra запускає безкоштовний онлайн-курс з медіаграмотності

Стартап у Сан-Франциско відправив двох своїх співробітників на Burning Man — навчатись

Боротися з недоліками оупенспейсів допомагає віртуальна реальність

The Washington Post набирає стажерів з усього світу

The Washington Post набирає стажерів з усього світу