Двічі в одну річку: чи є сенс повторно надсилати резюме у компанію?

Чи є сенс повторно надсилати резюме у компанію?

Надіслали резюме у компанію, але так і не отримали фідбек? Або колись вам відмовили, але ви переконані, що тепер повністю відповідаєте вимогам? СЕО Happy Monday Анна Мазур розповідає, коли доречно надіслати резюме у компанію ще раз, а коли цього краще не робити. 

Надсилати резюме повторно чи ні залежить від двох речей:

• чи на ту ж саму вакансію ви подаєтесь ще раз;

• чи змінилося щось відтоді, як ви востаннє пропонували свої послуги компанії (наприклад, ви отримали новий досвід / навички). 


Коли повторно надсилати резюме точно не варто

Якщо ви пропонуєте свою кандидатуру на ту ж саму вакансію, що й минулого разу, при цьому ваш досвід / навички не змінилися. Це виглядатиме надокучливо і може вам нашкодити. Якщо ви не отримали фідбек на свою заявку, етичніше буде відправити фолоу-ап лист через 10-14 днів і спитати, чи є вже рішення по вакансії або коли його варто очікувати. 


Коли доречно надіслати резюме у компанію ще раз? 

Якщо ви подаєтесь на іншу вакансію. Але тут важливо пам’ятати, що і резюме, і супровідний лист мають бути адаптовані під кожну вакансію. Писати одне й те саме під різні вакансії не варто — це тільки зашкодить вашій репутації і ніяк не сприятиме тому, щоб вашу кандидатуру розглянули. Супровідний лист, резюме і навіть тема листа обов’язково мають бути адаптовані під кожну заявку, а якщо це одна й та сама компанія, то й поготів. 


Якщо вакансія та сама, але ваш досвід / навички змінились на краще.
Подаватися у компанію ще раз у такому випадку потрібно і навіть необхідно.  Якщо минулого разу вам відмовили або взагалі не розглянули вашу кандидатуру через брак досвіду й навичок, то повторна подача тільки підкреслить високий рівень вашої мотивації. 

Але тут критично важливо чітко зазначити, що саме змінилося у ваших навичках і досвіді, що ви зробили за цей час і чим можете довести, що ваш рівень відповідності вимогам до вакансії дійсно виріс. Вкажіть навчальний курс, який ви пройшли / досвід, який отримали / проект, який успішно реалізували тощо. Це необхідно зазначити у супровідному листі, коли надсилатимете резюме. 

Не приховуйте, що свого часу ви вже подавалися на цю вакансію. Навпаки, розкажіть, що розумієте, чого вам не вистачило у минулому і що змінилося за цей час.

Ось вам для мотивації: у Google, наприклад, непросто потрапити з першого разу. Я знала дівчину, яку взяли на роботу після 18-ої подачі! Не впевнена, що подаватися 18 раз на вакансію того варте, але спробувати вдруге або й втретє, якщо ви виконали роботу над помилками і повернулися на якісно новому рівні, дійсно варто. 

Але якщо компанія все ж не відповідає — можливо, вам туди і не треба 🙂 Моя вам порада: не зациклюйтесь на одному варіанті.


Вас також зацікавить

Как получить работу, если в компании нет вакансий? 7 шагов к успеху

4 поради, як написати хороший супровідний лист

Как правильно составить резюме: пошаговая инструкция

Ещё 4 интересные статьи

Тайм-менеджмент від Анни Мазур: 3 лайфхаки з управління часом

3 лайфхаки з управління часом від Анни Мазур

7 помилок, які заважають вам знайти улюблену роботу

7 помилок, які заважають вам знайти улюблену роботу

Як розвивати комунікативні навички?

Лайфхаки для ефективного спілкування: як комунікувати, що читати та яких помилок уникати

7 інструментів для ефективного навчання: конспект книги «Засіло в голові»

7 інструментів для ефективного навчання: конспект книги «Засіло в голові»