Американський банк найняв штучний інтелект, щоб писати рекламні тексти

Нейромережа, що виконує обчислення, вже нікого не дивує. Чого не скажеш про АІ-копірайтера, який не просто складає слова у речення, а генерує справжні рекламні креативи для одного з банків у США.

Незвичайний співробітник з’явився в американському банку JPMorgan Chase: тепер рекламні тексти для компанії буде створювати штучний інтелект. 

Перш ніж наважитись на такий крок, у JPMorgan Chase 3 роки тестували технологію разом із компанією Persado, що спеціалізується на digital-маркетингу і використовує АІ для розробки креативів. Результати тестового періоду вражають: виявилося, що рекламні меседжі, створені штучним інтелектом, демонстрували у 2-5 разів кращі результати, ніж тексти, написані людьми.

Тепер банк JPMorgan Chase підписав 5-річний контракт на використання АІ-копірайтера і планує залучити його до створення медійної реклами, реклами у Facebook та email-розсилок. У компанії зазначають, що скорочувати штат копірайтерів-людей при цьому не планують. 

Джерело: MMR


Вас також зацікавить 

Червона книга професій: що робити, якщо ваша посада в зоні ризику

Як і навіщо розвивати навички майбутнього?

Ещё 4 интересные статьи

Фінляндська креативна агенція Mirum створила парфюм із поту співробітників

Фінляндська креативна агенція створила парфуми з поту співробітників

Дослідження: люди краще реагують на втрату роботи, якщо замість них працюватиме робот

Україна увійшла до п’ятірки країн за темпом росту доходів фрілансерів

Україна увійшла до п’ятірки країн, де найшвидше ростуть доходи фрілансерів

Британська бібліотека шукає стажера з України

Британська бібліотека шукає стажера з України