Як почувати себе частиною команди, якщо ви працюєте віддалено?

Поради для віддаленої роботи

10 віддалених працівників розповіли на Medium | Work про стратегії, які допомагають їм відчувати зв’язок з командою, навіть коли вони не бачать один одного. Публікуємо переклад матеріалу.

Віддалена робота має свої переваги. Дорога на роботу — це відстань між ліжком і робочим столом. У вас є приватність. Ви можете одягати що хочете, їсти, коли хочете, і облаштовувати своє робоче місце, як хочете. У певному сенсі віддалена робота — це свобода.

Але це також і самотність. «Я люблю працювати віддалено, але схоже, що мої відносини з віртуальними колегами просто професійні й не більше, — говорить Дебора Андраде, віце-президентка з комунікацій. — Я не відчуваю, що мої віддалені колеги є частиною мого життя, як це було б, якби я працювала з ними особисто».

Майже 4 мільйони американських працівників — близько 3% від загальної чисельності робочої сили у США — працюють віддалено, повідомляється у дослідженні сайту з пошуку роботи FlexJobs. І цей відсоток зростає до 43%, якщо йдеться про працівників, які працюють з дому раз або два на тиждень.

Інші дослідження показали, що віддалені працівники становлять близько 16% всіх новостворених у період між 2010 і 2017 роками робочих місць. На сайті пошуку роботи Indeed четвертий за популярністю пошуковий термін у 2017 році — «віддалено / робота з дому». І експерти прогнозують, що популярність віддаленої роботи лише збільшиться протягом наступного десятиліття.

Дуже багато працівників потенційно замислюються над тим, як їм налагодити зв’язок зі своїми віртуальними колегами. Нижче у статті ви прочитаєте думки людей, які вже працюють віддалено, — що вони хотіли б знати перед тим, як отримати віддалену роботу, з якими викликами вони стикаються щодня та як розвивають відносини, коли особиста взаємодія з колегами не є можливою.


8 порад для віддаленої роботи


1. Знайдіть щось спільне

Ліндсей Вісман, 34 роки, старша копірайтерка: «Я змогла налагодити дружні стосунки з кількома віртуальними колегами, просто знайшовши те, що нас об’єднує. Я навіть переписуюсь з однією з колег вечорами та у вихідні, тому що вона – моя приятелька для звітів про тренування. Зазвичай ми пишемо одна одній, коли тренуємося».


2. Використовуйте соцмережі

Дебора Андраде, 23 роки, віце-президентка з комунікацій: «Щоб встановити зв’язок, я зафоловила колег у соціальних мережах і починаю розмови з ними, виходячи з того, що вони опублікували. Це неформальні речі, наприклад: “Бачила в Instagram, що ти була на концерті. Як враження?”. Я почуваюся комфортно, коли запитую про те, що вони опублікували».


Сьюзан Стітт, 56 років, директорка з маркетингу: «Я багато втрачаю від того, що не буваю в офісі і не можу спілкуватися з колегами, тому я слідкую за багатьма з них у соцмережах, щоб мати уявлення про їхнє особисте життя. Це дає мені змогу зрозуміти, які вони люди. Але я не розмовляю з ними про те, що вони публікують на своїх сторінках, якщо тільки вони самі не заговорять про це»
.


3. Влаштуйте віртуальний обід чи перерву на каву

Алексіс Хасельбергер, 38 років, тренерка з тайм-менеджменту: «У мене є кілька віртуальних колег, з якими я регулярно зустрічаюся через відеочат: іноді ми обідаємо, іноді просто п’ємо каву. Зазвичай ми проводимо такі «зустрічі» раз на місяць протягом години. Я працюю в основному наодинці, тож мені приємно, коли є з ким обговорити особисті та робочі речі. Оскільки ми живемо доволі далеко один від одного, такі віртуальні зустрічі заощаджують нам час та кошти».


4. Поговоріть про щось, крім роботи

Шеннон Говард, 26 років, контент-продюсерка: «Іноді я звертаюся до своїх віддалених колег і не по роботі. Зазвичай я просто запитую про їхні інтереси та хобі або цікавлюся, що привело їх до компанії. Я демонструю, що хочу дізнатися більше про них — хто вони і як працюють».


Кімберлі Моран, 50 років, старша цифрова редакторка: 
«Я намагаюся зв’язуватися в особистих повідомленнях з двома-трьома людьми щодня. Я можу поділитися рецептом страви, яку готуватиму ввечері, або смішною історією, яка сталася з моїми дітьми — це не забирає надто багато часу. Коли колеги отримують мої повідомлення, вони реагують на них, діляться своїми думками, і я дізнаюся про них трохи більше».


5. Використовуйте відео, коли це можливо

Вівіан Янг, 64 роки, старша контент-менеджерка: «Asana та Slack ефективні, але безликі. За аватаркою є людина. Співпраця — це не просто вчасно закрити задачу, це також знати членів команди, чути їхній голос, розрізняти невербальні сигнали. Я колись працювала над проектом з колегою, який жив в іншому часовому поясі. Ми були на одній хвилі та узгоджували свою роботу в Skype або FaceTime щодня. За винятком кількох днів, ми спілкувались так протягом місяця, поки проект не був завершений».


6. Будьте на зв’язку

Карлі Татум, 37 років, директорка з соціальних комунікацій: «Після восьми років роботи в офісі я працюю віддалено вже рік. Мені довелося дещо змінити, щоб більш ефективно організувати свою роботу, тому що я не можу швидко прибігти до когось в офіс, а більшість конференційних дзвінків не дають можливості розпитати кожного. Я регулярно встановлюю час — кілька разів на тиждень, раз на тиждень або раз на два тижні — для персональних розмов з колегами про бізнес та особисте життя. Я також докладаю зусиль, щоб фізично бути присутньою на офлайн-зустрічах або конференціях. Я подорожую більше, ніж раніше, і це було критично важливо, щоб переконатися, що я залишаюся в курсі розмов і подій».



7. Сприймайте текст як особисту розмову

Роб Рітценхейн, 37 років, старший інженер-програміст: «У тексті губиться багато інформації, яку ми під час спілкування передаємо через тон, мову тіла, вираз обличчя. Я намагаюся навіть у випадку спілкування через текст робити це так, ніби розмовляю особисто. Якщо я маю показати себе як професіонала, я використовую правильний порядок речень і дотримуюсь пунктуації. Якщо треба бути неофіційним – пишу з маленької літери. Якщо я помітив, що хтось любить жартувати в Slack, я теж використовую з ними гумор у спілкуванні. Інші колеги більш лаконічні й не підтримують довгі розмови. Так само, як я не став би їх затримувати, розмовляючи особисто, я не набридаю їм довгими переписками у Slack».


8. Проявляйте ініціативу

Аманда Беллукко-Чатем, 31 рік, редакторка: «Я часто відгукуюсь, якщо комусь потрібна допомога з проектом чи зворотний зв’язок. Я також надсилаю посилки співробітникам, щоб привітати їх із важливою подією в житті, чи невеликі подарунки на свята і дні народження. Незважаючи на те, що ми не працюємо разом особисто, я все одно можу зробити щось, щоб підняти їм настрій або показати, що ціную їх. На попередній роботі ми всі любили тварин, тому я часто створював ланцюжки із фото в Slack, де кожен міг  додавати фотографії своїх вихованців. Це було те, що нас дійсно пов’язувало. Я також намагаюся дізнатися про інші професійні та особисті прагнення моїх колег».


Джерело:
Medium


Вам також буде цікаво

Удаленная работа: что это такое, зачем и как?

Как избежать недоразумений при удаленной работе?

О плюсах, минусах и «подводных камнях» работы на себя

Ещё 4 интересные статьи

Книга "Спитай у керівника" Елісон Ґрін

Що говорити на співбесіді: поради з книги «Ask a manager»

Що варто знати у двадцять років? Конспект книги

5 порад двадцятирічним із книги «Що варто знати у свої 20»

4 поради для кар’єрного зростання від досвідченої HR-директорки

4 поради для кар’єрного зростання від досвідченої HR-директорки

На що звернути увагу, крым резюме, коли шукаєте роботу?

«Резюме неважливе, але необхідне». Ольга Роєнко — про те, що ще впливає на працевлаштування